2013. augusztus 2., péntek

Amikor üldözöl egy álmot, mindig előrefelé nézel. Ahogy a következő lépést tervezed, mindig a végcél lebeg a szemeid előtt. És mikor már csak egy karnyújtásnyira vagy a boldogságtól, könnyen elveszted a fejed, elfelejtesz gondolkozni, nem tervezel tovább. De néha, pont amikor azt hiszed, hogy most már minden rendben lesz, akkor dől össze a kártyavár. Az életünk örökké változó, mint ahogyan a tenger hullámai sem maradnak ugyanazok. Minden küzdelmünk, győzelmünk és szenvedésünk hamarosan nem lesz más, mint tintafolt a papíron.

Az emberek, ha valami rossz történik velük, gyakran kérdezik: Miért velem történt mindez? Miért nem valaki mással? Mit tettem, hogy ez érte a büntetés? Azt hiszem, én nem bánom, hogy keresztül kellett mennem ezeken a dolgokon. Láttam milyen fent a csúcson, de megjártam a poklot is. Legalább tudom, hogy az élet nem tündérmese, és rossz dolgok jó emberekkel is történhetnek. Talán sablonos, de mégis a legfontosabb, amit megtanultam, hogy soha ne adjam fel. Hiszen nincs semmi, ami tovább élne, mint a remény. Esetleg a sejtszintű enzimműködés.

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok :)

    Nagyon szép az írásotok de nekem itt valami nem tiszta ez egy történet lessz? Bocsánat hogy ien értetlen vagyok de ha történet akkor nagyon várom hogy elkezdődjön :D Nah sziasztok :DD

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönjük:) Igen ez egy történet lesz.Ez a bevezetője:)

    VálaszTörlés
  3. Hali! Nem akarok rosszat szólni de ez nagyon klisés, így elsőre... Az utolsó mondattal meg nem értem mit akartál ebből kihozni... Szerintem nem illett oda... Egy biológia tankönyv lesz vagy folytatódik tovább az érzelmes, idézetbe illő, fennköltői hangzat... Mindenesetre kíváncsi vagyok a végére, csak így tovább, lesz ebből még jobb is!
    Ne vedd sértésnek, mert tényleg érdekel a vége.
    További jó munkát hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Már várom az első részt, hiszen kíváncsivá tettél:)

    Puszi, Kriszti

    Ui: Mit szólnál egy cseréhez? A blogom: parisismykryptonite.blogspot.hu és, ha szeretnéd akkor kiteszem a blogodat a bloglistámba, csak annyit kérek, hogy te is tedd ki az én blogomat. :)

    VálaszTörlés